4 Ağustos 2013 Pazar

Bayram için oje alışverişi :)

  
                                                      Alix Avien Shineplus serisi






Alix Avien shineplus 260
Alix Avien shineplus 390

Alix Avien shineplus 390

En sevdiğim renk mor ve bu tonuna gerçekten bayıldım :)

Alix Avien shineplus 260

Uzun zamandır ten rengine yakın bir oje arıyordum sonunda buldum :)




Bayram için kendime pudra rengi bir elbise aldım.Minik minik noktalı şekilleri var.Süt mavisi,pudra,nar çiçeği,lila tonlarında minik noktalar yer alıyor.Aslında elimde bulunan ojelerden sürmeyi planlıyordum ama tahmin edeceğiniz gibi alışverişe çıktığımda kendimi ojelere bakmaktan alamadım :) Flormar summerligt serisinin benzeri.Gittiğim kozmetik dükkanında onlar bulunmadığı için gözüme alix avien ojeler çarptı.Tam da istediğim tonlar.Özellikle ten rengine benzer olana bayıldım.Uzun zamandır böyle bir renk arıyordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder