22 Ağustos 2013 Perşembe

Tatil alışverişi

Merhabalar.Uzun zamandır yazamadım çünkü tatildeyim ve yeni döndüm.Yazmaya ancak fırsat bulabildim.Tatil deyince akla gelen ilk şeylerden biri tabi ki alışveriş.Hemen size aldıklarımdan bahsetmek istiyorum

1)Bioblas Bitkisel Şampuan

Saçlarım çok döküldüğü için önce bunu kullanmak istedim.İçerdiği her şey tamamen bitkisel olduğundan saçı hem besliyor hem de dökülmesini önlüyormuş.Hem de yanında gördüğünü bu minik şampuan yanında hediye.



Şampuanın rengini ilk gördüğümde her ne kadar hayal kırıklığına uğrasam da kokusuna hayran kaldım.Bir de yanında minik bir hediyesi var.Yine bioblas serisinden "yavaş uzayan saçlara özel şampuan" Tüm kızların ortak sorunu değil mi?? Deneyen arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine bu şişeyi bitirir bitirmez onun da büyük oyunu alacağım.Çünkü gerçekten işe yarıyormuş.Hepinize tavsiye ederim kızlar :)



2)Alix Avien kirpik dolgunlaştırıcı rimel




Kirpiklerim zaten uzun.Ben de takviye olarak dolgunlaştırma özelliği olan bi rimel seçtim.Özel yapım fırçası sayesinde kirpiklere dolgun bir görünüm veriyor







3)She roll-on




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder